My life, this far

Igårkväll på jobbet gick jag som vanligt runt i min egna lilla värld och filosoferade. Det är lätt att få tankarna att flöda när man jobbar som jag gör; maskinövervakare.
Ofta vandrar tankarna över allt man har vart med om och gjort i "sina dar" (för ja e ju så ofantligt gammal så jag har ju stor livserfarenhet verkligen)
Mycket berättar man ju inte om. Ni vet, såntdärnt (ja, ja har fetish på ordet såntdärnt) preskriberat som man vart med om, dumma saker som mest är skrattretande; men om man skulle ha berättat de för familjen skulle man nog ha gjort de just vid tillfället =)
Asch, nu håller jag på och tappar tråden som vanligt.
Min mor e lite finurlig.
Hon har börjat skriva på Boken om hennes liv. Sadly så är det ingen som kommer få läsa denna fören Kära Mor har gått ur tiden som det så fint heter. Och hon har typ lovat att bli minst 150 år. För att citera henne (inte mina egna ord allså) så "jävliga kärringar dör aldrig". Och mor,,, Vi älskar dej ändå vettu.
Iallafall så när jag fick där igår och filosoferade så bestämde jag mig för att plagiera hennes idé; jag ska fasiken också skriva Boken om händelserna i mitt liv, och det är ingen jäkel som kommer få läsa den (lessen älskling, men bestämt e bestämt) fören jag trillat av pinn. Då kan de kvarlevande få läsa och förstå varför denna tokiga människa är som hon är. *ler djävulskt*
Jag har ju inga problem med att uttrycka mig korrekt på papper om jag lägger manken till, så nu gäller det väl bara att komma ihåg allt i rätt ordning.
Och nummer 1 på min "to do" lista är att skaffa ett word (el liknande) program på min laptop =)




wish me luck.



Säg nåt!
Postat av: Jonas

det kan bli en intressant bok ;) hehe.. du får vell fixa office paket till laptoppen ;) lycka till vännen :D

2009-02-17 @ 18:12:43
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/
Postat av: Evalena

intressant , men det dröjer LÄNGE innan snärtan trillar av pinn....lycka till

2009-02-17 @ 20:10:24
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

fan.. ska det behöva bli så att man väntar på att du ska trilla av pinn? Nu är du allt elak... ;-)

2009-02-18 @ 18:05:11
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad. Läs mer på min blogg

2009-02-18 @ 22:18:04
Postat av: anna

Du har blivit utmanad. Läs mer på min blogg

2009-02-18 @ 22:19:10
URL: http://amatory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0