Liseberg

Så då har man iallfall vart lite utanför stugan denna semester, iochmed att vi åkte ner till Frippas kompis i Uddevalla och spenderade helgen där med grillning i gott sällskap och en tripp till Göteborg och Liseberg. Liseberg är roligt även om jag inte är en sån som åker berg-och dalbana speciellt gärna. De där som bygger attraktionerna på sånna ställen är ju i maskopi hela högen emot mej.
Ni förstår jag är nåt så fruktansvärt höjdrädd!
Och varje rolig berg- och dalbana måste börja med att man sakta saaakta åker upp i en sisodär 1000meters höjd så man har utsikt över hela jäkla sverige innan det roliga börjar. och redan där är det ju kört för mig. Kommer jag upp tre meter ovanför marken så tvärsvimmar ju jag.. :-)
Men Liseberg var roligt iallafall, men nåt så fruktansvärt mycket folk var det där i helgen. folk överallt, högt och lågt. jisses vad de drar in pengar, måste göra.

Veckan som kommer nu hoppas vi på fortsatt uppehållsväder så vi kan skicka mej upp på altantaket för att måla lite, de lär ju bli intressant, ger mig tusan på att Frippa tar med kameran upp på taket! men men :-)

Säg nåt!
Postat av: Evalena

Ja kameran har han nog redo och det kan ju bli riktigt roliga bilder men vi får värkligen hopppas att du inte trillar ner men då tar nog Frippa emot dig ska du se...kram

2009-07-30 @ 08:56:07
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0