Massa frågor..

Jag är trött och har tråkigt, så här kommer en utmaning från min mail.

VEM...
Vem är i rummet med dig? Ingen
tänker du på nu? Detta test
Vem pratade du senast i telefon med? Virre

SENAST...
Vems hus var du senast i? Mamma och pappas
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Till min älskling såklart
Vem är din favoritsläkting? Min syster och kusin Kerstine
Vem i din skola går dig mest på nerverna? Går inte i skola, så på jobbet e de chefen, han har betalt för att gå folk på nerverna.

VAR..
Var är din telefon? I min väska tror jag
Var är din mamma? Hon är nog hemma hos sig
Var sover du? I vår säng
Var handlar du mest? Kronhallen
Var fick du tag på tröjan du har på dig? PIP förra året
Vart åkte du senast bil? Till mor och far

VAD...
Vad åt du senast? Mammas köttbullar
Vad drack du senast? Kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? Jeansblå
Vad är den närmaste saken som är blå? Jeansen
Vad gillar du mest med skolan/jobbet? Arbetskamraterna
Vad har du på fötterna? Strumpor
Vad är din favoritfärg? Lila
Vad är ditt favoritskomärke? Dior
Vilken film såg du senast? Harry potter på bio, Unkown hemma
Vad hör du just nu? Ljudet från teven

VARFÖR..
Varför går vi i skolan? För att lära sig saker?
Varför är dina bästisar just dina bästisar? För att de är så bra på att va bästisar...
Varför sätter vi etiketter på alla (emo, hora, tönt osv)? För att göra livet intressant kanske

NÄR...
När började du skolan? De va länge sen, 1991
När träffade du din bästis för första gången? 2001 tror ja de va
När är din födelsedag? 25e April
När gick du senast till ett köpcenter? Häromdagen
När köpte du senast nya byxor? förra året tror ja
När var senaste gången du tände ett ljus? I vintras
När var du senast i skolan/jobbet? Skolan 2003, jobbet förra fredan
När träffade du din pappa senast? Idag
När duschade du senast? Igår

HAR DU NÅGONSIN..?
Sovit i en annan säng? eh, ja (annan än den jag har nu eller?)
Kört över hastighetsgränsen? Japp
Målat om ditt rum? Inte vad jag vet, men målade hallen i vintras
Dansat framför en spegel? Absolut
Fått hicka? Klart
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? Japp
Varit i slagsmål? Japp
Smugit ur ditt hus? Inte det här huset
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Japp
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? Nej de vågade jag aldrig
Varit förälskad i en granne? Nej
Struntat i skolan för att göra något roligare? Japp
Sovit i en säng med någon av samma kön? Japp
Sett någon dö? Nej
Varit på ett plan? Aldrig i livet
Kysst en bild? Japp
Sovit till tre? Japp, och fem :-P
Älskar eller saknar någon just nu? Älskar min Frippa jämt!

RELATIONER
Jag tycker om mig själv [x]
Jag pratar med min mamma om allt []
Jag har en bästa vän [x]
Jag har många tjejkompisar [/]
Jag bråkar ofta med min pappa []
Jag hatar mina syskon []
Jag har husdjur [x]

KÄRLEK
Jag har varit otrogen [x]
Jag har varit ihop med någon jag inte varit kär i [x]
Jag kan "älska" en person jag inte känner []
Jag pratar aldrig med mina ex []
Jag har varit kär i en lärare []
När jag var liten "frågade jag chans" på en kille/tjej [x] 
Jag gillar någon på rikigt [x]

FAMILJ
Jag har berättat en hemlis för min syster/bror []
Jag skvallrar inte på mina syskon [x]
Jag bryter inte ett löfte till mina föräldrar [x]
Jag har någongång smitit ut utan lov [x]
Jag har kommit hem full [x]
Jag tycker mer om pappa än mamma []
Jag tycker mer om mamma än pappa []
Jag har gråtit för mina föräldrar under de senaste 3 veckorna []

MATVANOR
Jag äter frukost,middag och kvällsmat [/]
Jag äter gärna grönsaker [/]
Jag tänker på vad jag stoppar i mig []
Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan [x]
Jag handlar upp mer än 50 kr på godis då jag handlar []
Jag dricker hellre läsk än mjölk [x]
Jag är allergisk mot något []
Jag har fuskat med frukost och svimmat i skolan []

DÅLIGA VANOR
Jag festar ofta []
Jag gillar att se andra lida []
Jag har sårat en person jag egentligen älskar [x]
Jag har sagt en sak till någon annan så denna person börjat gråta [x]
Jag har sagt "Jag hatar dig" till min mamma [x]
Jag har haft sönder något med flit [x]

BRA VANOR
Jag har sagt "Förlåt" då jag bråkat med en kompis [x]
Jag har kramat någon idag [x]
Jag brukar säga fina saker till folk och mena det [x]
Jag ger ofta komplimanger [x]
Jag pratar hellre än slåss [x]
Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort [x]

VÄNSKAP
Jag har en bästa vän [x]
Jag föredrar fler bekanta än få nära vänner []
Jag umgås med fler än 4 personer i skolan [x]
Jag har en bild på en kompis på mobilen som bakgrund []
Jag har tröstat en kompis som varit ledsen nu på sistone [x]
Jag är ovän med någon just nu [x]
Jag är sur på en kompis just nu []

HUMÖR
Jag känner mig glad [x]
Jag känner mig ledsen []
Jag ler ofta [x]
Jag skrattar sällan []
Jag har ont någonstans just nu [x]
Jag är trött [x]
Jag har sovit mindre än 6 tim inatt []


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0