Soliga Lördag


Så har man legat på soffan i över en månad och tyckt synd om sig själv, med de tillfälliga avbrotten för att springa och kräkas, och tyckt att ingenting är speciellt roligt.
Men nu börjar man må bättre och jag börjar kunna stämma in i Älsklings entusiastiska tonläge istället.
Ja! Vi ska ha barn!
De börjar kännas som att det här kan nog bli lite roligt iallafall :-)
Jag diskuterade med en kompis häromdagen om hur gravida kan må så olika, att endel känner inte alls av några konstigheter och vissa, som undertecknad, blir helt lamslagna. Det har säkert nåt med karma att göra, jäkla gud - va har ja gjort dej!?!
:-)

Så största anledningen till att jag inte skrivit blogg sen i augusti är att jag inte mått så bra och inte har haft nån lust och alla de vanliga anledningarna till att man skolkar från saker o ting.


Igår var Annaleinen här och fikade lite och målade naglar och talade strunt; och så skulle hon dumpa av lite grejer till låns men de fick jag givetvis följa med hem till henne och hämta för virrpanna glömde ta med :-P
TUR att huvudet sitter fast Anna! Annars hade de vart kört haha.
Och idag ska jag ner till Åsa och kidnappa hennes gilligantiska pilatesboll (tror jag de heter, en stor jäkla boll man sitter på o tränar) hehe Soffie ska bli stark i ryggen igen tänkte hon. Ända som sitter i ryggen nu är en fet latmask och den gör ont tyvärr.

Nej, nu ska jag gå o se om Älskling har vilat färdigt efter jobbet =)


Säg nåt!
Postat av: anna

And she's back!!!

2009-10-17 @ 13:58:21
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Evalena

Det är ju bara så att det är ingen dröm att vänta barn men två sekunder efter att man har fått ut dem så är allt glömt och man är i himmelriket den känslan går inte att beskriva men du får se vad det är när den dagen kommer och då vet du vad jag menar ,var rädd om dig och slå en pling om det är något du vill ventilera..kramis

2009-10-17 @ 19:27:03
URL: http://elkarlsson.blogg.se/
Postat av: Johan

Oj! Massor med Grattis till er! =D

2009-10-20 @ 13:51:07
Postat av: Kusinen

Sååååååååååå himla glad för er! :D Mamma hälsar massor, hon pep i telefonen om att "lilla Sofie" blivit så stor! fnissa Annelie hälsar med. Puss o kram

2009-10-24 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0