5 dagar...

Har fått sova lite bättre i några nätter nu, eller mer sova på förmiddagen för att vara sanningsenlig. Men de känns ändå skönt att få nån extratimmes vila sådär.
Idag behövdes de verkligen.
Min mor och far och mina svärföräldrar kom på besök för att fira min födelsedag lite i förväg, för att sprida ut lite på folket som kan vilja fira en gammal tacka som mig och för att vara säkra på att hinna med att fira innan nästa lilla födelsedagsbarn infinner sig.
Mor och far stod för smörgåstårta, och fina presenter fick både jag och vi från båda håll så de tackar vi mycket för.
Så dagen bjöd på fullt kafferep.
Såklart lyckades jag med nåt riktigt onödigt också, allt i vanlig Soffie-anda.
Jag lyckades nämligen få en muskelbristning i en magmuskel just under bröstet; av att öppna paket (ja, de går faktiskt att lyckas med allt när man är mej) så nu gör det ont för varje andetag jag tar. VÄLDIGT lyckat! Tur att man inte måste andas så mycket och djupt när man sen ska krysta på och ha sig så jag kommer få ont ännuvärr... fiffigt elin!! suck.

iallafall så dök sen min bror upp lagom till de andra åkte så han fick sig lite fika och sen var det inspektion av inställningar på teven och programnedladdning på datorn och diverse annat matnyttigt han gjorde som jag knappt hängde med på, men bra blir det iallafall :-)

Så dagen har varit utpumpande, har nu avslutat med att frisera min älskling så han ska slippa anlägga hästsvans, så nu får vi se om jag alls orkar nåt mer idag.

Har inte direkt känt några mer förvärkar, känner mig nästan lite lurad på kakan här.
Jag vet att förvärkar kan komma och gå ett bra tag i förväg, men jag tänkte att om det ändå börjar värka och ha sig så kan det väl sätta fart och bli klart nu så jag slipper värken och vattnet i benen och tyngden att bära och allt.
Men men.. Tar tydligen ett tag till.
Lite spännande var det med förvärk iallafall.

...Ord jag säkert kommer ångra om någon dag eller så.. hehe.


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0