V39+5dgr (igår)



Kan bli sista idolbilden de här :-)
Nu e de tungt, vi tog en promenad här förut i solen och halvvärmen och de va skönt, men jobbigt.
Jobbigaste just nu är väl att allt stannat av igen, inga förvärkar ens. Bara ett knäckande bäcken som inte håller med om att jag ska röra mig eller vända mig i sängen etc. Lyssnar inte så mycket på mr bäcken, måste ja upp ur sängen så måste jag, han ska inte komma och säga nåt annat.

Nej, ska ut i solen igen och sitta och hejja på karln när han ska utföra generatorbyte på volvon, ska nog ta med telefonen och ringa till mor och gnälla av mig lite... Mammor är bäst att gnälla till :-)

Sen kommer Annaleinen och tjatar lite :-) roligt de.

Ha en bra vårdag... till regnet kommer i em iaf =)


Säg nåt!
Postat av: Linda

Ja nu är det inte långt kvar, men nog är man trött på att vänta nu:-) jag vill slippa denna mage och bara ligga och mysa med bebis nu;.)



Men snart så är vi där..



Ha en skön kväll..

2010-04-27 @ 20:24:58
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: therese ahlenius

Hej! Oj vilken mage =) nu måste det snart vara dax =) fina lilla sofie=) hoppas att allt går bra!!

2010-04-30 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0