nattbabbel

så sitter man här och kollar på konungens återkomst för kanske 10 gången. vad gör det, den är bra och vid denna tidpunkt på dygnet behöver man nog inte processera några nya intryck. sitter och väntar på att min kära fästman ska komma hem från jobbet om ungefär en timme. det är så tråkigt när han jobbar kvällen, speciellt när det är ända tiden på dygnet man har en stund över att gosa upp sig i soffan tillsammans. Nicole ligger i vagnen och sover djupt, hon ville inte heller kvällsgosa med sin mamma. jaja, inatt kanske hon sover iallafall. natten som var blev en såndär natt när hon blev pigg och hellre villa leka med fötterna än sova.
så kan de vara ibland.
det är ju mest jag som blir lidande, så de gör väl inte så mycket.

nicole fick kolla in en annan bebis här igår, de va mäkta intressant faktiskt. en pytteliten människa var ju jättekonstigt att se!
sen kom min kära systeryster och nina på kaffe och hade med sig en sån söt klänning till nicole! tack så jättemycket!
hon kommer bli så söt i den!



som en liten gräddbakelse!


idag när vi åkte ner till åtorp så la vi på alla inbjudningar till vårt stående bröllop i höst, så de borde dyka upp i lådorna runt tisdag någon gång.
Jag får be om ursäkt till alla vänner som inte kommer få en inbjudan! det är vid sånna här tillfällen man märker hur många människor som faktiskt finns i ens liv, och hur gärna vi än skulle vilja ha alla omkring oss på vår stora dag, och nicoles dopdag, så kommer det inte att bli så.
men men, de kommer bli en fantastisk dag!
tack anna för hjälpen med inbjudningskorten! hade tagit evigheter om jag skulle gjort de själv.

så så är det. jag frågade frippa en extra gång innan jag gick till postlådan så att han inte hade ångrat sig nu, men han bara skakade på huvet och skrattade åt mig, jag hoppas de va ett gott tecken. hehe.

nej, de knosar i vagnen här, så dags att avsluta innan nicole vaknar och är sugen på sin tredje kvällsmat (matvrak)

Säg nåt!
Postat av: anna

Va söt! Hon kommer ju bli som en riktig prinsessa ju.. =)

2010-08-23 @ 12:24:45
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Det är alltid mys att få komma på en kaffe tår hos er och tror du alvarligt att Frippa skulle baka ur SÄLLAN och inte då heller han är ju stört kär i dig ju dummer där =))))

2010-08-31 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0