Onsdag då va

Snön ligger vit på taken
Endast tomten är naken
..
Han är den enda som klarar den bitande kylan.
Så nu är det dan före dan före dopparedan, ett par minuter till.
Jag sitter och tuggar i mig kvällsmackan innan sängdags medan ja kikar på teven.
Typisk trist ensam kväll när lillan lagt sig och karln är på jobbet. Alla paket är inslagna iallafall, nej de stämmer inte för de e en julklapp till Nicole kvar att slå in så de får ja väl göra i morrn.
Idag har ja lekt Byggare Bob, plockat ihop en ikea garderob som vi fick av min bror. Tackar vi för, behöver allt förvaringsutrymme i kan få.
Ja den är inte helt klar, i morrn får ja skruva på dörren och sätta in hyllorna.
oj, två saker att göra i morrn.
Bäst jag går och lägger mig så jag orkar med =)
Om ja inte hinner med denna sida innan helgerna så GOD JUL PÅ ER!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0