Däpt i dääsan.

Usch, jag som trodde att jag kanske skulle kunna få bli någorlunda frisk igen..
Tydligen trodde jag fel, för näsan hotar med att dra igång förkylningen igen verkar det som. Jag var jättehängig igår och bara sov och sov kändes det som, och idag har inte vart mycket bättre.
Dock har jag kämpat motstridigt och jag vägrar ge upp så lätt; så jag har iallafall lyckats byta gardiner i två rum idag, inklusive strykning faktiskt, så nu är det bara köket som håller sig kvar med julgardiner och stjärnor i fönstret. En annan dag....

Nu sitter jag här och väntar på kaffebesök av en arbetskamrat som ska komma med julklappen från jobbet.. :-) sena julklappar funkar det med.

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0