Giddigaahhh.... blöööh.. ?

va  tusan ska man hitta på när man är både rastlös och orkeslös?
Jag har funderingar på att knalla ner och vika tvätt, men mina principer säger att det inte är nåt man håller på med en lördagkväll om man är under 50.
Jag och älskling var ute och gick runt kvarteret i kylan för en liten stund sen, han är på samma humör. De hjälpte inte vidare värst, förutom att man fick upp blodcirkulationen lite.
Jag orkar inte sitta still egentligen, och jag orkar verkligen inte göra något produktivt... eller nått ovetigt...

Nu kommer karln med förslag om att kolla på en film till... The Hangover eller Four Christmases... Vet inte om jag är på filmhumör heller.
Kollade just på Public Enemies som tyvärr inte alls va så bra som jag önskat... Visst va den bra, men jag trodde de skulle vara mer action och highlife i den och blev besviken när de inte var de. Johnny Depp var såklart bra, för det är han ju jämt :-)



Ja, nej..
Vi har bestämt här att vi ska kolla på The Hangover, eftersom det knappast kan va sämre tidssyssla än att sitta framför varsin dator till ljudet av StarWars II...


Well well
Just another day in wonderland...

Säg nåt!
Postat av: anna

Skönt att veta att det inte bara var vi... vi lyckades faktiskt sysselsätta oss med att vara fyllechaffis.. =)

2010-01-03 @ 03:01:18
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Det finns sådana dagar ibland och då hjälper tyvärr inget utan att det kryper i kroppen..kram

2010-01-04 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0