Oh Baby baby!

Bebis uppdatering;

Min mage är 23 cm stor (låter inte mycket men det är det) och det är helt normalt sa vår klämkäcka och rara barnmorska.
Vi fick också lyssna på bebis hjärtslag igår och det var jättekul! hon hade starka fina hjärtslag, och hon blidde jättearg på barnmorskan när hon klämde runt och böka på magen med den där mikrofongrejen, hehe, sparkades som aldrig förr. Skönt att veta att allt är bra!

Talade också med henne om att börja med vattengympa, som sjukgymnasten rekomenderade innan jag blev sjukskriven, så de ska jag ringa och skriva upp mig på till veckan. Har en kompis som med är gravid som tyckte vi kunde börja tillsammans, och det är en bra idé för jag behöver lite pushing för att få saker gjorda ibland.


Här är en bild på vårt lilla underverk i magen, lite förstorad bara så att ni verkligen ska se vilken härlig attityd som hon (genom hennes stackars gener förstås så det är inte hennes fel) har ålagt sig med redan.

(när hon kommer ut ska vi lära henne att vinka med HELA handen)

bilden är min, så jag vill inte att det ska kopieras nått!



Säg nåt!
Postat av: Jonas

en liten mini soffie alltså :P hehe vad roligt :D glad för eran skull :D

2010-01-15 @ 22:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0