Blivande inredningsarkitekter?

Eftersom sommaren insisterar på denna 30-gradiga värme, och vårat hus är katastrofalt dåligt isolerat så har vi ju som jag skrivit förut tagit vår tillflykt ner i källaren och tvättstugan.
När man befinner sig längre stunder i sånna härna rum man vanligtvis inte "bor" i, så märker man efter ett tag att tillexempel tvättstugan skulle kunna vara mycket mer... organiserad; och mycket mindre... avställningsplats för saker man inte orkar gå igenom och lägga på rätt plats.
Det, tillsammans med att jag idag får ett solarium av svärmor (bättre begagnat som annars skulle hamna på tippen), gjorde att vi igår hade en totalomvandling av detta rum. Flyttade tumlaren, flyttade bord, plockade bort allt-möjligt-mega-högen.
Nu ser de riktigt mysigt ut här nere; riktigt beboeligt.
Gött!

Nu sitter vi här nere jag och Nicole och väntar på att solariet ska dyka upp, samt kaffe-sällskap i form av Virre.

OCH
Vi väntar på regnet!

Jag är en sån som tycker åska och blixtar är mysigt, så länge de håller sig lite på håll. Och de ska bli så skönt att kunna andas frisk luft en stund.


Säg nåt!
Postat av: Nilla

Vilken bra idé att rensa upp i tvättstugan när värmen på de övre planen är så hög. Skulle behöva få ett sånt infall i min också :)



Hoppas att ni har det bra!



// Nilla

2010-07-14 @ 19:27:31
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: TeZ=)

Trevlig med källar rum =) du kan få komma och hjälpa mig i min källar hörna den ena den jag vill fixa till som vin källare =) (loooovar finns inte spindlar) ÅSKA BLIXT O DUNDER ÄLSKAR det med!!!

2010-07-18 @ 19:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0