Ring klocka ring...

Gott nytt år!
nej, de va nog inte så jag menade kanske.
Vet inte, de kändes som en bra överskrift i huvudet, men när allt kommer omkring är de inte allt i mitt huvud som passar speciellt bra i verkligheten.

Knosas och jag har återigen tagit tillflykt till källaren för att få en någorlunda human kroppstemperatur, för även om det idag är mulet och blåsigt och ganska skönt väder på utsidan så är vårt hus som en liten bakugn, med jäms 30 grader i köket.
Men detta kanske är han Guds sätt att få ner mig till tvättstugan för att han känner att jag kanske också ska ta och göra nåt hemikring förutom att knosa bebis. Så jag kan ju ta och vika lite tvätt nu medan Nicole sover i babysittern.
Bra idé. Men just nu går de ju inte, för jag sitter ju och skriver. Bloggar.
Det finns inte mycket tid till sånt längre annars, så lika bra att passa på.

Hear the bells, hear the weddingbells ring..

De va typ så jag menade som överskrift, de hade nog passat bättre. Men skrivet är skrivet.
Haha.

Jo, så jag ska bli en rodnande brud här i höst!
2010 verkar vara vårt år. Transplantation, bebis, och nu frieri med dithörande bröllop.
2010.
Är det sen det går utför?
Haha, nej, de tror jag knappast.

Om jag inte hinner bli ett kaotiskt nervvrak av att planera bröllop/dop med min överbelastade placebo-ammnings-hjärna. :-)
Men jag har gott om hjälp, så de ska nog gå bra.


Haha, jag ska bli Fru tamejfan! hihihi



"Love is in the air whoo-o-oo love is in the air"


Säg nåt!
Postat av: anna

Vet du vad det bästa är? På bilden ser du livrädd ut... hahahaha

2010-07-04 @ 12:46:22
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Du blir en alldeles utmärkt brud och du har ju också blivit en alldeles utmärkt mor och allt det där andra också så det är väl bara att konstatera att du blir stor och växer in i livet och livet med dig Love you =)))

2010-07-04 @ 12:57:17
Postat av: ida

Svar: Du har helt rätt. Det är lite knepigt det där..



Tack detsamma

2010-07-04 @ 15:49:38
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: ia

Åh vad kul!! GRATTIS!!

2010-07-04 @ 18:43:42
URL: http://pyjamaspojken.blogg.se/
Postat av: Lollo

Grattis!!!

2010-07-07 @ 22:38:21
Postat av: Jonas

Titta där ;) STORT GRATTIS till er båda två eller säger man båda tre? för ni är ju tre i familjen, mor o far och snart maka o make ;) STORT GRATTIS som sagt :) :)

2010-07-08 @ 23:21:41
URL: http://lifeofjonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0