Bilder från altanen

Har ni hört den här Imse vimse spindel hoppar upp för trå'n...
Inte jag heller förut, men jag måste nog se till att sjunga den rätt tills Nicole börjar sjunga med, annars blir hon utskrattad på dagis.
Jag blir redan utskrattad...


Igår fick jag mer grönsaker med mig hem från kära mor. Denna gång något så spännande som Paprikatomater.... hmm..
Plantorna ser ut som paprika, och frukten ska se ut som paprika, men smaka tomat?! Mycket intressant, så nu är de bara att hoppas att de överlever. Lyckligtvis så ser ju Frippa till att allt på altanen får vatten, för jag har inte såpass bra komihåg att jag vattnar värst ofta.

Här kommer lite bilder från "växthuset" iallafall.



Två plantor paprikatomat.



Körsbärstomaterna ute...



...är lite mindre än de på altanen.



Blommor!


Säg nåt!
Postat av: Nilla

Vilken intressant paprika, hoppas du "recenserar" den i bloggen :-) så att man får veta om det verkligen är tomatsmak på den!



Hoppas att du haft en bra dag och tack för din kommentar :-)

2010-06-14 @ 23:31:11
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0