Down memory lane...

Håller på och skriva ut massa kort till Nicoles "Boken om mig" -bok..

Kort på mor och far när de va små ska finnas med då..

Här är jag när ja va liten och mindre ändå..






Håller på och filosoferar över att börja göra ett eget fotoalbum också, typ scrapbooking, med livet frånochmed att Frippa och jag träffades och fram till nu med Nicole, och sen vidare... Skulle va kul att pyssla med när minuter finns till hands här och där.
Men jag har inte direkt några grejer till det än, förutom lite stickers som jag köpte på Ojojoj (diverse-butik här i stan) idag.
Saker kostar ju lite och att köpa ett scrapbooking-fotoalbum på Bokia var uteslutet (skitdyrt). Billigare var de på Panduro, men jag ska se va mycke medel jag kan handla för innan jag beställer nåt...

Projekt senare allså..


Säg nåt!
Postat av: Nilla

Scrapbooking är superkul! Gjorde ett jättestort album till min första flicka, så nu har jag börjat arbeta med ett nytt till Alice som just "fyllt" två månader <3



Hoppas att du får en fin helg!

/Nilla

2010-06-19 @ 23:09:27
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0