Grattis Niina! =)

Idag tog min undersköna systerdotter Nina studenten!
Grattis!
Hoppas att du vaknar med en riktig bakfylla i morrn, för de betyder att du hade riktigt roligt idag! =)
Nu har du bara vuxenlivet kvar, lycka till!




Nu var de ju hundratolv år sen jag själv tog studenten, men jag kan bjuda på en nostalgitripp tillbaka till den gamla goda tiden..



hmm... jo du Nina, även fast ja tyckte att det var en lam ursäkt att skylla vinglandet på dina skor och hålig gräsmatta, så va de nog ungefär de ja själv också trodde på en gång... =)


Säg nåt!
Postat av: Nina

de va faktiskt sant de där me skorna ;) Tack! :D <3

2010-06-12 @ 02:53:35
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johan

Vill minnas att det var någon som vinglade ganska bra på sin egen student jag.....



;)

2010-06-17 @ 15:39:51
Postat av: Svar till johan :-P

Jag vill minnas att jag sabbade skorna för en vakt på statt på min egen student, jag minns de väl för ja mådde dåligt då, och sen vart ja utkastad... fast sånt e preskriberat så de ska vi inte tala om....

2010-06-17 @ 20:38:10
URL: http://soffiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0