Happy Happy Midsummer evryhopa!

Ah, så igår var det allså den allmänna svenska parningssäsongens högfäste, även kallad Midsommar. Jag hoppas att alla hade det bra och att huvudvärken inte sitter allt för djupt i sinnet.
Vi firade vår midsommar med Frippas systrar och bihang mitt ute i oävla (ingenstans i skogen) och hade en heltrevlig eftermiddag och kväll. Mysigare och trevligare utav att se två barn som firade midsommar för första gången (Nicole ej inräknat)
Frippas ena syster bor nämligen i Canada numer och har där borta man och två barn. Nu i sommar är de här hos oss... och jag kan bara höra i huvudet när barnen kommer tillbaka till skolan och förklarar för klassen om en massa vuxna folk som springer runt en blommig stång och gestikulerar till "vi kan spela basfiol och flöjt" haha.


Trevligt var det iallafall, dock blev det ingen tipspromenad för mig och Nicole, då skruttas blev hungrig plus att tipspromenaden var längs en traktorväg i skogen. All heder åt emmaljunga, men så mycket offroad är inte vagnen anpassad åt =)

yäyä..


Midsommardagens (allså lördag) lunch kommer för mig vara det mest minnesvärda denna sommar ändå :-D tack vare min älskade älskling.
Åh va jag älskar den mannen
Puss på dej


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0