Update!

Jösses va dagarna går!
Och det är fullt ös hela tiden. Nicole har blivit jätteaktiv och vill bli underhållen hela tiden, hänga på axeln och titta runt i huset är de bästa hon vet. Drakarna på väggen i hallen är hennes favoriter. Och hon skrattar! :-) Igår skrattade hon åt sin morfar hela tiden, och när jag tog henne så grät hon... uppskattat men så kan de va.
Nu sover hon lite, så jag ska strax passa på att slänga mig ner i sängen igen en stund.
Jag hänger inte riktigt med känner jag, för nyss var hon ju den där lilla skära saken i famnen som bara åt och sov. Nu vet jag ingen bebis som behöver mindre sömn än Nicole. Men det är så roligt att se hur fort hon utvecklas också.


I fredags var vi och grillade hos Anna och Daniel och Anton. De va jättetrevligt att komma ut och umgås lite. Sen på lördagen var vi mest stationerade hos Micke och Malin för älsklingen hjälpte till att bygga sovrum. Jag själv drack mest kaffe och ammade och försökte hinna att va social med Malin. Nicole spydde ner altanen och vilade på Malins mage (Som det bor en liten bebis i allså).

Idag ska vi göra ett försök att få ner tagetesen i backen, vore kul innan sommaren är över, men vi får se hur de går, vi ska samarbeta lite med det för Nicole har radar på när jag börjar med blommorna... eller så är det så att jag har dålig tajming som alltid försöker trädgårdsarbeta när Nicole blir hungrig :-)

jaja... nej... extra-sömn HERE I COME!!!

Säg nåt!
Postat av: Linn

Vad härligt det låter! Njut!

2010-06-07 @ 12:58:53
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0