Klädleverans



En hel hög med barnkläder fick jag idag som mamma och pappas granne hade vart över till dem och lämnat av, så sött!! Och när jag ringde för att tacka så blev hälsningen att det fanns mycket mer att hämta sen när bebis blir lite större, hehe; de producerar barn på löpande band i det huset så de e klart att det kan finnas så det räcker och blir över kanske då.
Gulligt iallafall att tänka på oss!

Det hemska äckliga snövädret gjorde att det va riktigt ruskigt väglag ner till mor och far idag och det var ja inte alls nöjd med eftersom jag inte kunde tvinga någon annan (älskling) att köra, men de gick ju och jag tog mig både fram och tillbaka.
Efter goda våfflor med grädde och sylt så tvärdäckade både mamma och jag i varsin ände av soffan en lång stund och de va riktigt skönt att få ligga och sjusova lite där, som på den "gamla goda tiden" hihi.

Mammas elaking till katt lämnade ett långt rivsår på armen på mig som en hälsning till Frippa antar jag (de brukar va han som klappar och busar me han)

så älskling..., Gustaf hälsar tillbaka :-P



Bråkigare, busigare och vassare (elakare) katt får man leta efter.
Men han har sin charm som alla katter :-)


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0