Film film film

Nu ni har vi film att titta på så vi klarar oss i massa veckor!
Min kära broder kom förbi här i helgen med en grej som man kopplar in till teven. Tvix tror jag bestämt att den heter, och den fanns det en massa filmer inladdat i, så vi ska ha något att titta på när vi går här hemma och skrotar bägge två, hur roligt som helst!! :-)
Sen idag när vi va inne till bror på hans jobb för att hämta en kabel till den dära Tvixen så fick vi med en .....extern hårdisk tror jag de va.... med ännumera film i; för den ville inte han ha längre för att den var så dålig eller vad han svamla om... inte för att min bror har någon realistisk uppfattning om sånt :-)


Tack bror! gulligull på dej, från oss =)


Sen var vi inne och hälsade på min Kusin Kerstine på hennes jobb, roligt att se henne igen för vi har inte träffats på jättelänge. Hon hade vart på shoppingtur till Kina en sväng och köpt bebiskläder till vår lilla skrutt. Jättesöta i gult och grönt så att de passar båda modellerna =) Jättesnällt! Tack!!


Nej nu hinner jag inte sitta här längre för nu börjar andra delen av Arn på 4an ju!


Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0