Kidnappad och uppklädd

Ojoj.
I lördags så var de då kört för mig.
Mina kära tjejkompisar kom och förde bort mig och utsatte mig för mig möhippa.
Första timmen eller så hade jag bebisångest. Visste att jag skulle få va borta från Nicole hela dagen, och det har ju aldrig hänt förut. Bara småstunder. Som Marie sa så sitter väl navelsträngen kanske fortfarande kvar :-)
Men allt eftersom dagen gick så kändes de inte så tokigt att vara en lite egen person för en dag!
Allt började roligt och harmoniskt med en gokart tävling på Gelleråsen, och jag som älskar gokart! jättetrevligt och bäst som jag är så vann jag förståss och har en fiiiin pokal att ställa i hyllan nu!
Tyvärr så fortsatte inte "vänligheterna" speciellt länge innan hornen växte fram på mina vänner och de spökade ut mig till nån blåbärsblå zigenar-spökhus-chock. De hade hysteriskt roligt åt mig medan jag i denna utstyrsel fick stå på OkQ8 och tvätta vindrutor mot betalning.
En god och trevlig middag följde sedan och sen bar det förstås iväg på party på statt vilket fick avsluta kvällen.
Jag hade såååå roligt, fast jag mådde sååååååå dåligt dagen efter.
Tack ni som var med!
Intressant sak som man upptäckte i denna lilla stad är att människor tittade på mig ute på Harrys som att jag var en idiot när jag gick klädd som jag gjorde.. tyckte att brudslöjan och den överdrivna sminkningen kunde ha vart en liten fingervisning till att jag kanske inte alltid ser ut sådär när jag går ut :-) folk är bra intressanta i sina syningar.
Inte för att jag bryr mig som tur är! Jag anser fortfarande att jag rockade stenhårt i min utstyrsel, men det kan ju bero på att jag var såpass yr i bollen att jag inte direkt brydde mig hur jag såg ut!
Jaja.
Nu är de avklarat, och det är så skönt att man aldrig behöver bli utsatt för det igen!

Säg nåt!
Postat av: Anonym

Härligt härligt och jag fick ju en egen liten myss pyss stund med en underbar liten goding som din härliga dotter =)

2010-10-13 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0