Schhhh!




Berätta inte för nån att jag sitter här och Egotrippar när lillan har inskolning på dagis och Karln jobbar..
Det är vår hemlis att jag har haft en riktig lyxdag med Kaffe till morgon nyheterna och ett korsord (jösses jag är 60 år i sinnet) och sedan legat i badet och tagit igen mig ( ja, i hela 15 minuter för det är ungefär vad jag kan klara att sitta still och kolla in i väggen).
Och när jag sedan nu riktigt skrubbat och sminkat och tuperat och ståjjat så kom jag på att det faktiskt är en ypperlig tid att ta ett nytt foto till bloggen och fejsbocken.
Vem vet när jag alls är sminkad eller alls fotovänlig igen när jag nu nästa vecka börjar jobba också.
så med en jättebra pose-spegel bakom kameran  så går de ju jättebra att få fram nån hyfsad bild på fejset som sitter på denna bloggare... elle?


Men hur ska man posera då?  Jag vet inte, men sen är man ju ingen top model wannabe heller, eller nån " dagens outfit bloggare" som tydligen är det som gör en person "inne"..


Kanske en liten överdriven min som visar att jag har självdistans?!



Nja.... Folk skulle nog bara hävda att det inte visar på självdistans utan med på att det verkliga inre smyger sig ut.


Nej, numera är man ju en LAGOM person som i allmänhet ser lite LAGOM ut, så jag tror jag nöjer mig med en LAGOM bild..




Sån är de!



Elle....



Säg nåt!
Postat av: Syster Yster

Härligt med lite egentid =))

2011-08-18 @ 19:12:33
Postat av: Tez

Hihi jisse gumman :)

2011-09-16 @ 07:35:44
Postat av: Hanna Skattberg

Hej ta gärna en titt in på min blogg:D

2011-09-16 @ 07:47:33
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0