Varför vänta tills pension?

Pensionär i sinnet! Det är bara mer och mer tydligt. Men Jag vill vara med och skapa världen omkring mig, och vem vet om man orkar det när man är gammal?
Det handlar om handarbete naturligtvis, och virkade, sexkantiga, mormorsrutor specifikt.




Det tar mig ungefär en timma att knåpa ihop en ruta, och jag tar mig den stunden varje kväll att varva ner med just detta innan sängdags.
Kanske tar det mig ett år att få ihop en pläd att vira runt kroppen framför teven och mysa i, men tänk känslan av att mysa i något man lagt ner sin själ i!





Hur är ni med och skapar världen omkring er?

Säg nåt!
Postat av: FruVesa

Men gumms! Börja använda dig av bloglovin.. så slipper du komma ihåg.. Och sen ser du ju vilka inlägg som e nya.. =)



Vi saknar er med.. Men lika här.. Jag har ju börjat jobba och man är gött sleten efter jobbet nu i början.. Sen har jag åkt på ett ryggont också men det ska väl gå över någon gång.. =)



Pussa på lillstumpan från oss!

2011-08-19 @ 15:34:40
URL: http://fruvesa.wordpress.com
Postat av: Jessica

Ååå så fina =) Jag har med börjat virka jag gör mormorsrutor =)

2011-08-30 @ 21:57:46
URL: http://www.jessicasblogg,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0