Ett blogginlägg om blogginlägg...

Nej men se hej där! De va allt längesen nu!
Jag vet! Man skulle kunna tro att jag glömt hur man använder ett tangentbort.
Nej så är de ju förstås inte.
Boven är detta jädrans Facebook-syndrom, och än mer definierat alla spel som finns att fastna i där.
Så när man får en stund över på kvällen och det inte finns något på teven (och karln inte sitter med datorn fast i nåt av sina FB-spel) så är de just där man sitter fast och blir hjärndöd.
Så vi får väl se kära vänner om detta är ett enstaka inlägg eller om jag mot förmodan skulle kunna komma igång igen.
Några som verkligen har kommit igång med sina blogginlägg igen är min kära syster som ni kan följa HÄR. Även min bästaste bästis Anna har börjat fylla sin blogg med bebissnack och nagerlack och sminkgrejer i en härlig blandning och jag måste verkligen tipsa nu då hon även börjat TÄVLA UT schyssta saker. Kolla in hennes blogg HÄR!

Om dagarna grejar jag och Nicole mest med blommorna på altanen. Såhär har vi fixat till det i år!!
tomater tomater tomater!
I år finns inga ettåringar ute i rabatterna då allt ska grävas upp och göras om när karln får semester. Så här får man improvisera med planteringen, och ute sitter allt med i krukor...
Jaja, så har vi de i trädgården nu iallafall.
Nu ska jag ta och lägga sista handen på denna virkade duk i väntan på att min kära make ska komma hem från fest med jobbet.
Ha de så gott alla!

Säg nåt!
Postat av: Syster Yster

Åååå vad kul att du eventuellt börjar blogga igen och vilka fina grejer med blommorna du hade fixat till Kul =)

2011-06-15 @ 21:19:36
Postat av: Anna

Me like! Hoppas det håller i sig... :)

2011-06-15 @ 21:31:07
URL: http://amatory.blogg.se/
Postat av: Lilla Tunisien

Snyggt :D

2011-06-16 @ 02:48:33
URL: http://lillatunisien.tumblr.com/
Postat av: ' Saveu ♥ - Musiken, Fobin, Livet

åh vad duktig du är! :) och tack för din stöttande kommentar, sånt behhövs verkligen. Kram :D

2011-06-16 @ 20:53:45
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: simone

Vilkenfin inredning :)

2011-06-17 @ 13:57:51
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0