Riktiga "klapp-trään"!

Jag är långt ifrån den enda som upprörts ända ner i grunden utav Aftonbladets artikel om den söta sunda Freja, 5 år, som nekades vidare försäkring utav Folksam då hon vägde 25 kilo på sina 120 cm.
Va Fan!!!!
Jag läste detta häromdagen och reagerade, men nu har det legat och bubblat i mig, och jag har bestämt mig!
Såg på Aftonbladet att jag är inte ensam.
På måndag byter vi försäkringsbolag!

Vet ni inte vad jag talar om, klicka HÄR för att läsa hela artikeln.

Nu står det i en ny artikel att högsta hönset på Folksam backar i denna fråga och de ska ta bort BMI-riktlinjerna för barnförsäkring... VEM I HELVETE KOM PÅ DEN ANOREKTISKA JÄVLA IDÈEN FRÅN BÖRJAN?!
Jag hoppas för folksams egna skull att alla som jobbar där har ett fullständigt perfekt BMI (och helst lite under förstås för det är ju tydligen hälsosammast) och att högste chefens barn också är så undernärda som försäkringsbolaget kräver...

Idioter!

Och så plötsligt fanns det två företag på min "dra i skiten-lista" (SHIT-LIST)

3 (tre-mobil-företaget allså)
Folksam

Säg nåt!
Postat av: Syster Yster

Helt rätt syrran på dem bara och ge dem vad de tål =)

2011-06-27 @ 06:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0