blupp

.....




De märks inte att jag börjat jobba igen va?....



.....




....



Vet inte ens vart jag ska börja!

Jobbet går bra, skönt att vara tillbaka i vardagen, dock en mer stressad vardag med långa dagar, bebis (okej, litet barn) på dagis, jobba, laga mat... Ja, asch, ni vet allt det där man ska lära sig hantera de närmsta 20 eller så åren.



Jag har varken tid, ork eller lust att blogga, och det blir inte enklare in case of blogg-lust att vår nya laptop pajjat, och det gamla sitter karln som klistrad framför varenda kväll inne på sin cartown (facebook-spel) värld och photoshappar bilar.
Nej jag försöker inte ens fajtas om datorn.
Så fort jag hinner och orkar (om det nu kommer inträffa samtidigt) så ska jag rensa ur bilder ur den nya datorn så att min data-guru håkan får ta med den och installera om alltihopa... SKOJ! Tur att vi bara haft den i 4 veckor så de inte finns så mycke på den..
Ja, nej jag har inte tid med det här, jag ska ner i källarn och slå in present och bygga ihop ett kort, farmor (nicoles farmor, inte min) fyller 70 i morrn!




Kram på er!

Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0