Poetry Corner

Nu har jag äntligen hittat alla mina gamla skrivböcker; innehållande alla förvridna idéer om mitt liv.

Så detta poetry corner är en liten lång stig fram till förståendet och insikten om vem jag är, och varför jag vart sådär.
Följetångssaga. gammalt blandas med nytt. kanske för att jag själv ska inse att även fast jag blivit mer vuxen.. har jag inte förändrat min syn på världen märkvärt.


26/9-03
Feel the night
The cold and fear
In the fearless dark
I shead a tear
Miss the tenderness in you
Miss the love that is you
Without you I'm like a broken arrow
Tiny
Fragile
and, oh, so narrow.


21/2-03
Life has no ways to show
Mercy
Pain is suffering
Living is worse
And love
equals pain.









Säg nåt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0